Kragemosegårdens Grundejerforening

Praktisk information om Grundejerforeningen og området

Bordene på fællesarealet er til at flytte rundt efter solen og selskabets størrelse.

HUSK efter brug at flytte bordene tilbage på den oprindelige plads. Tak fra alle.

Seneste nyt:

27-06-2022
Der blev afholdt Generalforsamling søndag den 12. juni 2022, klokken 11.00, i Lumsås forsamlingshus. Referatet kan ses ved at følge linket ovenfor
01-03-2022
Udhængende grene
Jf. punkt 2 i Kragemosegårdens ordensregler, gør vi opmærksom på vigtigheden af, at overholde den lovbestemte minimumsafstand på 4,5 meter fra vej til udhængende grene over vejen. Det er vigtigt aht. vores fælles sikkerhed, at fx udrykningskøretøjer kan komme uhindret igennem.
26-05-2019
Hjertestarteren er monteret og placeret på hjørnet af Kragemosevej og Bæverstien. Hjertestarteren er tilmeldt Trygfondens oversigt på hjertestarter.dk og er tilgængelig 24 timer i døgnet.
18-04-2021
Når du får ny mailadresse
Husk også at oplyse grundejerforeningen når du skifter e-mail adresse. Den nye mailadresse kan sendes til Grundejerforeningens mailadresse: grf.kragemosegaarden@gmail.com
Tak for hjælpen.